ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΖΩΗΣ ΤΟΥ''ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ'' ΣΤΡΑΤΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ BASKETBALL WITHOUT BORDERS.δηλώσεις και φωτο

Ο Στράτος Βουλγαρόπουλος βίωσε μία πολύ σημαντική εμπειρία από τις 13 ως τις 16 Αυγούστου στο Ισραήλ, παίρνοντας μέρος στο Basketball Without Borders. Πρόκειται για μία ένα αναπτυξιακό πρόγραμμα του ΝΒΑ και της FIBA, στιο οποίο καλούνται κάθε χρόνο τα μεγαλύτερα ταλέντα του κόσμου.
Ο ύψους 2.15μ. σέντερ του Αρη που κλήθηκε για να αγωνιστεί με τους γεννηθέντες το 2000. Φόρεσε τη φανέλα των UtahJazz, με τους οποίους κατέκτησε την πρώτη θέση του τουρνουά, μίλησε στο επίσημο σάιτ της ΚΑΕ.

«Ήταν μία τέλεια εμπειρία για μένα. Είμαι πολύ ευχαριστημένος για την πρόσκληση, η οποία ήταν πολύ μεγάλη τιμή και για μένα και για την ομάδα. Είναι πολύ σημαντικό να ακούγεται παγκοσμίως το όνομα του ΑΡΗ και των προπονητών της ομάδας», επισημαίνει στο www.arisbc.gr ο 17χρονος άσος.
Πώς ήρθε αυτή η πρόσκληση; «Ήταν ξαφνικό, δεν το περίμενα. Με είδαν κάποιοι σκάουτερς ενώ βγήκα στο γήπεδο για να παρακολουθήσω το παιχνίδι του ΑΡΗ με τη Strasbourg για το Basketball Champions League και αργότερα ήρθε η σχετική πρόσκληση. Από ένα άρθρο που διάβασα αργότερα, κατάλαβα ότι τους έκανε εντύπωση το ύψος μου, αλλά και πως προσέχουν πολλά πράγματα, όπως ο τρόπος που κινείσαι, που μιλάς. Δε μου μίλησαν εκείνη την ημέρα, αλλά θέλησαν να με δοκιμάσουν».

Πώς έζησε αυτήν την πολύ σημαντική εμπειρία; «Αυτό που μου έμεινε ήταν τα λόγια των προπονητών και των παικτών του ΝΒΑ. Δε θα τα ξεχάσω ποτέ και πιστεύω ότι θα με βοηθήσουν πάρα πολύ τόσο για τη νέα σεζόν, ώστε να παίξω σε καλύτερο επίπεδο και στην ανδρική και στην εφηβική ομάδα, όσο και για το υπόλοιπο της καριέρας μου. Η συμβουλή που δε θα ξεχάσω είναι αυτή του David Robinson, ο οποίος μου είπε να έχω πίστη και καρδιά και να μη φοβάμαι τίποτα. Να βάλω ένα στόχο και κάθε μέρα να ανεβαίνω ακόμα ένα σκαλί».
Ο ίδιος προσπάθησε να διαχειριστεί σωστά τη συγκεκριμένη εμπειρία του. «Ένιωσα κάπως πιεσμένος, δε μου έχει ξανασυμβει κάτι παρόμοιο, να βλέπεις τέτοιες μορφές του παγκόσμιου μπάσκετ από κοντά. Πολλά παιδιά θα ήθελαν να είναι στη θέση μου, να είναι κοντά σε μεγάλους παίκτες και προπονητές του ΝΒΑ και να τους δίνουν τέτοιες συμβουλές».
Ο Στράτος Βουλγαρόπουλος διαπίστωσε ότι σε τόσο υψηλό επίπεδο, δεν είναι μόνο το αγωνιστικό κομμάτι που παίζει ρόλο. «Δε μετράει μόνο να είσαι καλός, ακόμα και ο κορυφαίος στο γήπεδο. Πρέπει να είσαι και καλός χαρακτήρας εκτός γηπέδου, ομαδικός, συμπαίκτης… Πρέπει να τη θεωρείς οικογένεια την ομάδα και μοιράζεσαι μαζί της το καθετί. Είναι κάτι στο οποίο τα στελέχη του συγκεκριμένου προγράμματος δίνουν μεγάλο βάρος».

Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: