ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2019

Ζητώ συγνώμη απο τους ήρωες του 40' Εκπληκτικό τραγούδι απο τον Γιάννη Μηλιώκα

Το πιο ξεχωριστό τραγούδι του Γιάννη Μηλιώκα...
Και προσωπικά για μένα, το καλύτερο και πιο συγκινητικό.
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ 

 Εκπληκτικό τραγούδι απο τον Γιάννη Μηλιώκα 
Στίχοι:
Ένα τραγούδι θα σας πω σαν το νερό
γι όσους πολέμησαν κι αντέχουνε ακόμη
θα πρεπε να το είχα γράψει από καιρό
γι αυτό και πρώτα ταπεινά ζητώ συγνώμη
Σε ένα ιατρείο μικρό της γειτονιάς
πήγα να βγάλω κάτι ακτινογραφίες
που περιμέναν του γιατρού τις οδηγίες
κι είδα ανθρώπους μιας παλιότερης γενιάς
Είχε ησυχία λες και μπήκα σε ιερό
μα είχε προλάβει να χαρεί τρία εγγόνια
κι είχανε όλοι του πατέρα μου τα χρόνια
ο γέρος μου έχει πια πεθάνει από καιρό
Ο ένας είχε το ένα πόδι του λειψό
Με τρόπο έριξα μια γρήγορη ματιά
τέτοιο κατάντημα δεν είχα δει ποτέ μου
κι όλα αυτά τα ξεχασμένα γηρατειά
άλλος το χέρι του δεμένο και πονούσε
θα είναι σκέφτηκα ανάπηροι πολέμου
σαν να είναι τώρα τον θυμάμαι να πονά
ο τρίτος φόραγε κολάρο στο λαιμό
κι ένας άλλος την κυρά του κουβαλούσε
τότε που μου έλεγε τα βράδια ιστορίες
Ο νους μου πήγε στον πατέρα μου ξανά
και πολεμούσαν στα βουνά της Αλβανίας
και να μιλάει για νεκρούς και τραυματίες
έζησαν χρόνια κατοχής και τυραννίας
Κι όλοι αυτοί για την δική μου λευτεριά
κι αν μες το πόλεμο τα πάντα είχαν χάσει
ήταν κορίτσια και αμούστακα παιδιά
Μου είχαν χαρίσει μια ελεύθερη ζωή
κι ότι κι αν ήμουν σε εκείνους το χρωστούσα
κι ήτανε μες τα γηρατειά τους τόσο απλοί
Πρόσωπα τίμια χωρίς εγωισμό
ούτε παράσημα φορούσαν ούτε λούσα
και ευτυχώς που είχα μαζί μου τα γυαλιά μου
με ένα χαμόγελο και λίγο σεβασμό
όλα όσα τράβηξαν θα τα είχανε ξεχάσει
Ένιωσα ξάφνου μια τεράστια ντροπή
έσκυψα κάτω και είχα χάσει την μιλιά μου
μου ήρθανε δάκρυα και κρατήθηκα πολύ
θα πρεπε να το είχα γράψει από καιρό 
Ένα τραγούδι θα σας πω σαν το νερό
γι όσους πολέμησαν και πολεμούν ακόμη
γι αυτό και πάλι ταπεινά ζητώ συγνώμη 
 Να είστε όλες και όλοι καλά,

 εντός και εκτός Ελλάδας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: