ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Σάββατο 25 Ιουνίου 2011

28 σκέψεις που κάνουμε εν ώρα ηλιοθεραπείας!


1. Γιατί κάθε ευχαρίστηση είναι βλαβερή;
2. 10 ευρώ η είσοδος, 6 η ξαπλώστρα, 4 το fredoccino...
3. Ουπς, να μια τρίχα που μου ξέφυγε.
4. Τί εκκρεμότητες έχω αφήσει πίσω μου; Πότε γυρίζω στη δουλειά; Αλήθεια, τί δουλειά κάνω;
5. Να μπω ή να βάλω αντηλιακό;
6. Έχω καιρό να κοιτάξω το κινητό μου. Σίγουρα θα έχω μήνυμα.
7. Μυρίζω ένα λάδι πιο εξωτικό από το δικό μου. Το θέλω!!!
8. Ακόμα και η χειρότερη παραλία είναι καλύτερη από το ομορφότερο γραφείο.
9. Πρέπει να καθίσω μπρούμυτα.
10. Αυτή θα είναι καθοριστική σεζόν. Από τον Σεπτέμβριο θα κάνω ριζικές αλλαγές.
11. ...ίσως να σπουδάσω ναυαγοσωστική. Ωραία θα ήταν να μαύριζα όλη μέρα και να έσωζα ανθρώπους.
12. Άραγε είμαι σαν αυτήν εκεί; Ή λίγο πιο αδύνατη;
13. Ίσως πρέπει επιτέλους να επενδύσω και σε μια πετσέτα. Αυτή η διαφημιστική από την αντιπροσωπεία αυτοκινήτων δεν περνάει σε όλες τις πλαζ.
14. Λες του χρόνου να κάνω διακοπές ως ζευγάρι; Κι αν ναι, να πάμε στη Πάρο ή στη Σίφνο;
15. Μα πώς κατάφεραν να κατεβάσουν τα παιδιά τους σε αυτή την παραλία; Το guide έγραφε ότι είναι δυσπρόσιτη, μόνο για ερωτευμένους.
16. Πού να κρύβονται τα τζιτζίκια τον χειμώνα;
17. Το πρόγραμμά μου έλεγε γιαούρτι, αλλά οι διαφημίσεις με παραλίες και παγωτά που έχουν καρφωθεί στο υποσυνείδητό μου παραείναι πολλές.
18. Όλοι διαβάζουν το ίδιο μυθιστόρημα. Θα το διαβάσω κι εγώ.
19. ...αν και θα προτιμούσα να έχτιζα ένα κάστρο στην άμμο.
20. "Bermuda, Bahama, come on pretty mamma..."
21. Το καπέλο είναι άχαρο και το τουρμπάνι πασέ. Τί να φορέσω για να μη με πιάσει πονοκέφαλος;
22. Τώρα θα πέσει πάνω μου το μπαλάκι.
23. Γιατί να μην έχουμε έξι(6) μήνες καλοκαίρι;
24. Τί κρίμα που εδώ δεν έχουμε το στιλ μας για να αποσπά την προσοχή από τις ατέλειες.
25. Τρίτη μέρα χωρίς ίντερνετ. Δεν το χρειάζομαι τελικά. Λες εδώ να έχει WiFi;
26. Αυτός ο τύπος εμένα κοιτάζει...
27. Με τέτοια αφραγκία που με δέρνει πάλι καλά που βρίσκομαι και εδώ τώρα.
28. Καίγομαι...


Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: