ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΜΕΚΕΔΟΝΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΑΔΑ

ΜΕΚΕΔΟΝΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΛΛΑΔΑ
ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Πέμπτη, 25 Αυγούστου 2011

Να γιατί η Ελλάδα ζει στο εξωτερικό!!!

Καταπληκτικό, ονειρεμένο, μοναδικό, βίντεο !
Αφιερώστε 8 λεπτά, δείτε το ολόκληρο και δεν θα χάσετε! Σας το εγγυόμαστε!
Δείτε το:
Οτάβα, Καναδάς, 12.000 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα
Αύγουστος 2011


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

http://taxalia.blogspot.com

Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας.

3 σχόλια:

explore.bees είπε...

Ναι αυτοί είναι οι Έλληνες .
Μπορούν να δημιουργήσουν κέφι από το πουθενά
Ανέστη το 2007 μου δόθηκε η ευκαιρία να ζήσω εκ των εσω μια παρόμοια κατάσταση όταν ταξίδεψα στην Πολωνία με καμιά 20 φίλους σε μια ευρωπαϊκή σύναξη αερομοντελιστών τηλεκατευθυνόμενων αεροπλάνων και ανεμόπτερων .
Εκεί διοργανώσαμε Ελληνική βραδιά ψήνοντας κρέας και προσφέροντας τσίπουρο ,φέτα και ελιές καλάμων .
Οι Πολωνοί και οι Γερμανοί μας ζητούσαν Ζορμπά και όταν τον βάλαμε έγινε το έλα να δεις .
Θα σου στείλω φωτογραφικό υλικό ώστε να δεις τι εννοώ .

Να είσαι καλά
Χρήστος Μαραγκός

markos aliprantis είπε...

Οι τρίχες που έχω σε όλο μου το σώμα σηκώθηκαν από την συγκίνηση και την περηφάνια απ΄την μιά και μετά ήρθε η κατάθληψη που μας κατάντησαν οι ξευτιλισμένοι έτσι που να μην έχουμε κέφι για τίποτα απ΄την άλλη.Ένα μεγάλο ευχαριστώ από εμένα σε όλους τους ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ που συμετείχαν.

VAD είπε...

Το ειδα κι αλλού το βιντεάκι και ακόμα δε μου λυθηκε η απορία,ήταν κι ο ΑΑΤΟΝ μέσα;:)