ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Πέμπτη 2 Ιανουαρίου 2014

Μιχάλη ράγισες τις καρδιές μας...

                    

 Ο Μιχάλης Παυλής προσπάθησε τα τελευταία                             χρόνια να νικήσει το σοβαρό πρόβλημα υγείας                          και να παίξει ποδόσφαιρο αλλά υποχρεώθηκε                           να βάλει τέλος στην ποδοσφαιρική του                                   καριέρα. Ο 24χρονος παίκτης στην γραπτή του                        δήλωση τονίζει ότι θα συνεχίσει να είναι κοντά στην αγαπημένη του ΑΕΚ.

Πριν από 2,5 χρόνια ο Μιχάλης Παυλής είχε αποκαλύψει ότι πάσχει από σκλήρυνση κατά πλάκας αλλά δεν τα παράτησε. Προσπάθησε να νικήσει και να συνεχίσει το ποδόσφαιρο. Αγωνίστηκε στην ΑΕΚ αλλά πλέον ήρθε η ώρα να εγκαταλείψει.

Ο 24χρονος παίκτης μέσω του επίσημου σάιτ της ομάδας ανακοίνωσε την απόφασή του να αποχωρήσει από την ενεργό δράση.

«Αντίο» 

Το ωραιότερο παραμύθι της ζωής μου, δυστυχώς τελειώνει εδώ. Με μεγάλη μου λύπη, ανακοινώνω την απόφασή μου να αποχωρήσω από την ενεργό δράση. 

Δυστυχώς το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζω, δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην ομάδα που λάτρεψα από μικρό παιδί και με την οποία είχα, έχω και θα έχω συμβόλαιο καρδιάς. Υπερέβαλλα εαυτό τα τελευταία τέσσερα χρόνια, κάνοντας αρκετές θυσίες για να καταπολεμήσω το πρόβλημά μου. Όμως όπως όλοι γνωρίζετε, το επάγγελμα του ποδοσφαιριστή, απαιτεί απόλυτη συγκέντρωση, συνεχή πίεση, καταπόνηση του οργανισμού και ένταση δουλειάς στο μάξιμουμ. Όλα αυτά ωστόσο δεν μου επέτρεπαν να είμαι καλά στην υγεία μου. 

Θέλω να ευχαριστήσω αρχικά την οικογένειά μου και όσους στάθηκαν δίπλα μου για τη στήριξη που μου παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια. Οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον υπέροχο κόσμο της ΑΕΚ ο οποίος με αγκάλιασε από παιδί και σε κάθε μου συμμετοχή με έκανε να αισθάνομαι ευλογημένος που φοράω τη φανέλα του μεγαλύτερου συλλόγου στην Ελλάδα. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την ΑΕΚ για τις ευκαιρίες που μου έδωσε και κυρίως την κατανόηση και τη στήριξη που μου παρείχε στο πρόβλημά μου. 

Aπό εδώ και στο εξής δε θα έχω τη δυνατότητα να βοηθήσω την αγαπημένη μου ομάδα μέσα στους αγωνιστικούς χώρους, όμως θα είμαι πάντα «υπηρέτης» του εμβλήματος και των ιδανικών που πρεσβεύει ο σύλλογος, από οποιοδήποτε πόστο. Είμαι βέβαιος ότι η περιπέτεια και η περιπλάνηση της ΑΕΚ στα μονοπάτια των μικρών κατηγοριών θα τελειώσει το συντομότερο δυνατό.

Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να επιστρέψει άμεσα και εκεί που της αξίζει. Στο «σπίτι» της και στην κορυφή. 

Μετά τιμής 

Μιχάλης Παυλής» 

Θυμηθείτε τη συνέντευξη του Μιχάλη Παυλή στην Αθλητική Κυριακή...
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Μιχάλη ψυχάρα
ο θεός μαζί σου.

Καλή χρονιά σε όλες και όλους,
εντός και εκτός Ελλάδας.

1 σχόλιο:

VAD είπε...

Να υποκλιθούμε στο παλικάρι για την αξιοπρέπεια με την οποία αντιμετωπίζει το πρόβλημά του,και να τον συγκρινουμε με άμυαλους τύπου Κατίδη, Αθανασιάδη του ΠΑΟΚ και χαζοΜήτρογλου και τα μυαλά στα κάγκελα,μυαλά που τά'χουν πάνω απ'το κεφάλι,επειδή ετυχε απλώς να κλωτσάνε μια μπάλα..