ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Κυριακή 3 Μαΐου 2015

Καλημέρα Έλληνες με Νίκο Ζωιδάκη

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
Επήγα, επήγα Γιώργη πάλι στου γιατρού γιατί πονεί η καρδιά μου
γιατί πονεί η καρδιά μου και τη μορφή τση, μου 'δειξε το καρδιογράφημά μου

Και ρώτηξά τονε, ερώτηξά τονε,
και ρώτηξά τονε το γιατρό, γιάηντα πονεί η καρδιά μου...
γιάηντα πονεί η καρδιά μου και μου 'πε
και μου 'πε πιο συχνότερα να σε θωρώ κυρά μου....

Και του 'πα, σκίσε γιατρέ τσι συνταγές και άμε στη δουλειά σου
μα τη δική μου πάθηση δε γράφουνε τα χαρτιά σου...
και τότε επήγε ο γιατρός Ρούσσο... και κάλεσε ένα ξένο
και κάλεσε ένα ξένο και τι είπε ο ξένος?
Είπε του Ζωϊδάκη λέει τη καρδιά δεν την αναλαβαίνω.

Έγινα οργάνων δωρητής, έγινα οργάνων δωρητής μα έδωκα μόνο μάτια
έδωσα μόνο μάθια ξέρεις γιατί? Ξέρεις? Δεν ξέρεις ε?
Για δε μεταμοσχεύονται λέει καρδιές που 'ναι κομμάθια.

Έγινα δότης μα οι γιατροί, έγινα δότης μα οι γιατροί δε βρήκανε τη καρδιά μου
πριν μήνες, πριν, πριν μήνες την εχάρισα στον ίδιο το φονιά.

Αλλάζει Καραγιώργη, αλλάζει θέση, αλλάζει θέση η καρδιά και στα δεξιά ριζώνει
να μην τη βρίσκει η καθεμιά να μου τηνε πληγώνει.

Σε άγιο δισκοπότηρο, σε άγιο δισκοπότηροτο δάκρυ τζη θα κλείσω
την ώρα που θα ξεψυχώ μ' αυτό θα κοινωνήσω.
Όμως πολλοί θα προβληματιστούν, όταν θα με κηδένε
γιατί θα δούνε πρώτη φορά μάτια νεκρού να κλαίνε.

Μα αν εποθάνω κι ακουστεί, αν εποθάνω κι ακουστεί φτερούγισμα κοντά σου
φτερούγισμα κοντά σου θα 'ναι η ψυχή μου απού ποθεί να μπει στην αγκαλιά σου.

Παίξε μου κοπελιά μου χίλιες μαχαιριές μα στρίψε το μαχαίρι
στρίψε το το μαχαίρι, θα 'ναι, θα 'ναι γλυκός ο θάνατος απ' το δικό σου χέρι.

Νά 'μουνα γιασεμί μου, να 'μουνα ανθός στον κήπο σου και να κοπώ από σένα
για να με βρεί ο θάνατος σε χέρια αγαπημένα. 

Αχη ανέ πιστεύεις στο Θεό, μη μ' αρνηθείς κερά μου
πριν σ' αγαπήσω τα 'ξερες τα ελαττώματά μου.

Όταν θα νιώσεις τι θα πει αγάπη και πονέσεις,
όλα τα λάθη απού 'καμα θα μου τα συγχωρέσεις.
Χίλια χατίρια Ρούσσο, χίλια χατίρια τση 'καμα και χάλασά τζη ένα
και για τα λίγα επήγανε και τα πολλά χαμένα.

Χατίρι μιά, χατίρι δυό, χατίρι μιά, χατίρι δυό, χατίρι τρείς, χατίρι
χατίρι τρείς χατίρι μα η απονιά τση το βαστά κλειστό το παραθύρι.

Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: