ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Παρασκευή 18 Φεβρουαρίου 2011

Ανέκδοτο φοβερό!!!

Η γυναίκα μου με ρώτησε,"Με πόσες γυναίκες έχεις κοιμηθεί;

Εγώ γεμάτος υπερηφάνεια "Μόνο με σένα αγάπη μου.Μέ όλες τις άλλες ήμουν ξύπνιος."
Το επακόλουθο είναι ότι ξέχασα, πως οι γυναίκες δεν παίρνουν απο αστεία.

Επισκεπτήριο Νοσοκομείου από τις 10 π.μ. εώς 8.00 μ.μ.



Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας.

4 σχόλια:

VAD είπε...

Με τα βαζάκια του μελιού;;;;Απόμεινε κανένα γυαλικο που να μην το έσπασε επάνω σου;;;:))))

Anestis Ketsetzidis είπε...

VAD
κάτι έμεινε...κάτι
Την καλημέρα μου στο Χαρτούμ.

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Συμπέρασμα.
Η σιωπή είναι χρυσός.
Καλό Σαββατοκύριακο.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Θεοδόση
τα λίγα λόγια ζάχαρη και τα καθόλου μέλι.