ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2012

Το νέο blog. Τι έιναι η Μελισσοκομική Αλληλεγγύη?


Τι έιναι η Μελισσοκομική Αλληλεγγύη? 
Οι μελισσοκόμοι κινδυνεύουμε να χάσουμε τα μελίσσια μας ανα πάσα στιγμή εφόσον είναι εκτεθειμένα στην φύση. Μπορεί να μας καούν να μας τα δηλητηριάσουν να μας τα κλέψουν και πολλά άλλα. Την κλοπή την αντιμετωπίζουμε σιγά σιγά με σύγχρονα μέσα αλλά με τους άλλους δυο παράγοντες τι γίνεται; Μπορεί κάποια στιγμή να βρεθούμε αντιμέτωποι με μία καταστροφή όπως φωτιά ή δηλητηρίαση. Τότε θα φωνάξω ΒΟΗΘΕΙΑ. Βοήθεια από την Πυροσβεστική, η οποία κάνει ότι το δυνατόν μπορεί ή από τον ΕΛΓΑ που και αυτός κάνει όσα το δυνατόν μπορεί αλλά αργεί. Την βοήθεια αυτή την χρειάστηκα και εγώ πριν 10 χρόνια όταν με το που είχα ξεκινήσει με τη Μελισσοκομία, σε μια φωτιά μου καταστράφηκαν τα μελίσσια. Έτσι είχα δύο λύσεις : η πρώτη να αγοράσω ξανά τα μελίσσια το οποίο θα μου κόστιζε ΠΟΛΛΑ λεφτά-για κάθε μελίσσι ήθελα 100€- είτε να τα στήσω ξανά σιγά σιγά όπως και έκανα, αλλά έκανα 5 χρόνια να φτάσω εκεί από όπου ξεκίνησα. Τι καλά θα ήταν να μου έστελνε κάποιος συνάδελφος το ζωικό κεφάλαιο δωρεάν και να είχα για έξοδα μόνο την αγορά κυψελών και κεριών. Σίγουρα θα στεκόμουν ξανά στα πόδια μου πιο γρήγορα. Εκεί δημιουργήθηκε η ιδέα της Μελισσοκομικής Αλληλεγγύης-Bee Supported.

Κάντε κλικ εδώ και δείτε το  νέο ενδιαφέρον 
και''απαραίτητο''blog,βοήθεια,στα χέρια 
όλων των μελισσοκόμων.

Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: