Από την πλατεία της Αρναίας στη Νέα Υόρκη: Πρώτης ποιότητας προϊόντα, από 25 χωριά της ορεινής Χαλκιδικής, μπαίνουν κάτω από την ίδια ετικέτα της εταιρείας που δημιουργήθηκε από μία ομάδα νέων ανθρώπων
Του Αλέξανδρου Μητάκη
mitakis@voria.gr
Τσίπουρο από μέλι (η γνωστή Μουντοβίνα), λάδι από τρούφα, μοναδικά γλυκά του κουταλιού, πρόβειο γιαούρτι, τραχανάς είναι μερικά μόνο από τα εκλεκτά προϊόντα που με πίστη στην παράδοση και πολύ μεράκι δημιουργούνται από παραγωγούς στα βουνά της Χαλκιδικής.
Όλα αυτά τα τοπικά διαμάντια, από 25 χωριά της περιοχής βρήκαν πλέον το «σπίτι» τους, υπό μία κοινή ετικέτα. Η «Ορεινή Χαλκιδική, Ονείρου Γη», μια εταιρεία που δημιουργήθηκε από νέους ανθρώπους, με μεγάλη αγάπη για τον τόπο τους και πολλή όρεξη για δουλειά, έχει αναλάβει, μέσω του κοινού brand, να δώσει προστιθέμενη αξία στα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα της περιοχής.
«Έχουμε βρει τους καλύτερους παραγωγούς της περιοχής και κάτω από μία κοινή ετικέτα προσπαθούμε να προωθήσουμε στην Ελλάδα και το εξωτερικό τα προϊόντα τους. Η ορεινή Χαλκιδική βγάζει πρώτης ποιότητας και μοναδικά προϊόντα, τα οποία πρέπει να γνωρίσει ο κόσμος», δηλώνει στη Voria.gr, η κα Ρίτα Μπόση, μέλος της εταιρείας.
Τσίπουρο από μέλι (η γνωστή Μουντοβίνα), λάδι από τρούφα, μοναδικά γλυκά του κουταλιού, πρόβειο γιαούρτι, τραχανάς είναι μερικά μόνο από τα εκλεκτά προϊόντα που με πίστη στην παράδοση και πολύ μεράκι δημιουργούνται από παραγωγούς στα βουνά της Χαλκιδικής.
Όλα αυτά τα τοπικά διαμάντια, από 25 χωριά της περιοχής βρήκαν πλέον το «σπίτι» τους, υπό μία κοινή ετικέτα. Η «Ορεινή Χαλκιδική, Ονείρου Γη», μια εταιρεία που δημιουργήθηκε από νέους ανθρώπους, με μεγάλη αγάπη για τον τόπο τους και πολλή όρεξη για δουλειά, έχει αναλάβει, μέσω του κοινού brand, να δώσει προστιθέμενη αξία στα εξαιρετικής ποιότητας προϊόντα της περιοχής.
«Έχουμε βρει τους καλύτερους παραγωγούς της περιοχής και κάτω από μία κοινή ετικέτα προσπαθούμε να προωθήσουμε στην Ελλάδα και το εξωτερικό τα προϊόντα τους. Η ορεινή Χαλκιδική βγάζει πρώτης ποιότητας και μοναδικά προϊόντα, τα οποία πρέπει να γνωρίσει ο κόσμος», δηλώνει στη Voria.gr, η κα Ρίτα Μπόση, μέλος της εταιρείας.
Η προσπάθεια ανάδειξης των προϊόντων της ορεινής Χαλκιδικής ξεκίνησε πριν από 2,5 περίπου χρόνια, ενώ από τον Μάρτιο η εταιρεία βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, επεκτείνοντας το δίκτυό της και έχοντας μια ιδιαίτερα επιτυχημένη παρουσία στη φετινή ΔΕΘ.
Πλέον η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερους από 30 παραγωγούς από τη Γαλάτιστα, την Αρναία, το Παλαιοχώρι, τις Καλύβες, το Μεταγκίτσι, τον Πολύγυρο και αλλού, ενώ η λίστα με τα προϊόντα εμπλουτίζεται συνεχώς (μπορείτε να δείτε και να παραγγείλετε τα προϊόντα της εταιρείας στο site της). Στον πλούσιο κατάλογο των προϊόντων περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, κρασιά βιολογικής καλλιέργειας, μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού, αρωματικά φυτά και βότανα, πρώτης ποιότητας ελιές και ελαιόλαδο, προϊόντα τρούφας, κρασιά κ.α.
«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα πιστοποιημένο προϊόν, άριστης ποιότητας, η οποία θα διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα σε βάθος χρόνου. Πρέπει να προσφέρουμε στην αγορά ό,τι καλύτερο υπάρχει και στην ορεινή Χαλκιδική υπάρχουν υπέροχα προϊόντα», τονίζει η κα Μπόση.
Πλέον η εταιρεία συνεργάζεται με περισσότερους από 30 παραγωγούς από τη Γαλάτιστα, την Αρναία, το Παλαιοχώρι, τις Καλύβες, το Μεταγκίτσι, τον Πολύγυρο και αλλού, ενώ η λίστα με τα προϊόντα εμπλουτίζεται συνεχώς (μπορείτε να δείτε και να παραγγείλετε τα προϊόντα της εταιρείας στο site της). Στον πλούσιο κατάλογο των προϊόντων περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, κρασιά βιολογικής καλλιέργειας, μαρμελάδες και γλυκά του κουταλιού, αρωματικά φυτά και βότανα, πρώτης ποιότητας ελιές και ελαιόλαδο, προϊόντα τρούφας, κρασιά κ.α.
«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε ένα πιστοποιημένο προϊόν, άριστης ποιότητας, η οποία θα διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα σε βάθος χρόνου. Πρέπει να προσφέρουμε στην αγορά ό,τι καλύτερο υπάρχει και στην ορεινή Χαλκιδική υπάρχουν υπέροχα προϊόντα», τονίζει η κα Μπόση.
Από την πλατεία της Αρναίας στη Νέα Υόρκη
Ένα μεσημέρι πριν από περίπου 2,5 χρόνια, μια παρέα νέων, μορφωμένων ανθρώπων βρέθηκε στην κεντρική πλατεία της Αρναίας Χαλκιδικής. Συγχωριανοί όλοι και θύματα της κρίσης, όπως χιλιάδες νέοι στη χώρα, έβλεπαν ένα μέλλον δύσκολο και αβέβαιο. Και τότε τους ήρθε η ιδέα. «Καθόμασταν στην πλατεία του χωριού και συζητούσαμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, όταν είδαμε την ανάγκη των τουριστών να αγοράσουν κάτι ντόπιο. Βλέπαμε μια τεράστια ποικιλία σε τοπικές λιχουδιές, αλλά δεν υπήρχε μια κεντρική διάθεση των προϊόντων, παρά μεμονωμένοι παραγωγοί που τα πουλούσαν. Τότε είπαμε να ξεκινήσουμε την εταιρεία και αρχίσαμε σιγά-σιγά να βρίσκουμε παραγωγούς με γνώμονα πάντα την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων. Όσοι γνωρίζουν τα προϊόντα μας βλέπουν ότι πίσω από την εταιρεία βρίσκονται νέοι άνθρωποι που αγαπούν τον τόπο τους, πιστεύουν αυτό που κάνουν και τρέχουν καθημερινά», εξομολογείται η κα Μπόση.
Ένα μεσημέρι πριν από περίπου 2,5 χρόνια, μια παρέα νέων, μορφωμένων ανθρώπων βρέθηκε στην κεντρική πλατεία της Αρναίας Χαλκιδικής. Συγχωριανοί όλοι και θύματα της κρίσης, όπως χιλιάδες νέοι στη χώρα, έβλεπαν ένα μέλλον δύσκολο και αβέβαιο. Και τότε τους ήρθε η ιδέα. «Καθόμασταν στην πλατεία του χωριού και συζητούσαμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, όταν είδαμε την ανάγκη των τουριστών να αγοράσουν κάτι ντόπιο. Βλέπαμε μια τεράστια ποικιλία σε τοπικές λιχουδιές, αλλά δεν υπήρχε μια κεντρική διάθεση των προϊόντων, παρά μεμονωμένοι παραγωγοί που τα πουλούσαν. Τότε είπαμε να ξεκινήσουμε την εταιρεία και αρχίσαμε σιγά-σιγά να βρίσκουμε παραγωγούς με γνώμονα πάντα την εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων. Όσοι γνωρίζουν τα προϊόντα μας βλέπουν ότι πίσω από την εταιρεία βρίσκονται νέοι άνθρωποι που αγαπούν τον τόπο τους, πιστεύουν αυτό που κάνουν και τρέχουν καθημερινά», εξομολογείται η κα Μπόση.
Σήμερα η «Ορεινή Χαλκιδική, Ονείρου Γη» έχει κατακτήσει τη Χαλκιδική, ενώ έχει αρκετούς πελάτες – κατά κύριο λόγο συνοικιακά καταστήματα και παντοπωλεία – σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα. Όπως πολλές ελληνικές επιχειρήσεις, βλέπει ζεστά τις πολλά υποσχόμενες αγορές του εξωτερικού, έχοντας ήδη σημειώσει σημαντικές επιτυχίας, παρά τον σύντομο χρόνο λειτουργίας της.
Χαρακτηριστικότερο είναι το παράδειγμα Αμερικανού επιχειρηματία, ο οποίος έκανε διακοπές στη Χαλκιδική, δοκίμασε τα προϊόντα της εταιρείας και έμεινε τόσο ενθουσιασμένος που θα μεταφέρει τις γεύσεις της Χαλκιδικής στις ΗΠΑ. Τον Οκτώβριο αναμένεται να ανοίξει κατάστημα τύπου παντοπωλείου, με προϊόντα της Ορεινής Χαλκιδικής, σε κεντρικό δρόμο της Νέας Υόρκης.
Η εταιρεία έχει έντονη παρουσία και στη Γερμανία, όπου συνεργάζεται με χονδρέμπορα, ο οποίος μεταφέρει τα προϊόντα της σε αρκετές χώρες, ενώ σημαντικό είναι το ενδιαφέρον και από χώρες της Ασίας, αλλά και ευρωπαϊκές, όπως η Ελβετία και η Ιταλία.
Να σημειωθεί τέλος πως χιλιάδες τουρίστες στη Χαλκιδική είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τα προϊόντα της «Ορεινής Χαλκιδικής», καθώς η εταιρεία συμμετείχε στη δράση «Ελληνικό Πρωινό», του υπουργείου Τουρισμού και είχε παρουσία σε αρκετά ξενοδοχεία της περιοχής.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου