ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Χρόνια πολλά μαμά

 ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Μια μάνα που 'χε ένα γιο,
μα ήταν λωλοπαρμένη
δεν είχε την υπομονή
για να το αναθρέψει,
και στην ποδιά της το 'βαλε,
πάει να το ρεματίσει.
Στο δρόμο που επήγαινε,
στη στράτα που πηγαίνει
μια πέρδικα την απαντά,
μια πέρδικα της λέγει:
-Μωρή σκύλα, μωρή άνομη,
μωρή μαριολεμένη,
εγώ έχω δεκαοχτώ πουλιά,
πάσχω να τ' αναθρέψω;
και συ έκανες χρυσόν υγιό,
πας να τον ρεματίσεις;
Και στην ποδιά της το 'βαλε,
στο σπίτι της πηγαίνει;
το έβαλε στην κούνια του,
το τραγουδά και λέει:
-Γιε μου, σαν γίνεις κυνηγός,
σαν γίνεις παλληκάρι,
σαν ανταμώσεις πέρδικα,
να μην τηνε σκοτώσεις;
η πέρδικα είναι η μάνα σου
κι εγώ η μητριά σου.

Πιστεύω πως και με τα τρία βίντεο μπορούμε  να δακρύσουμε...

Χρόνια πολλά στη μαμά μου και σε  όλες τις μαμάδες ,
εντός και εκτός Ελλάδας.

Και μη ξεχάσετε να της τηλεφωνήσετε

1 σχόλιο:

Exagono είπε...

Aνεστη να τη χαιρεσαι και να σε χαιρεται.
Χρονια πολλα στις ηρωιδες μανες ολου του κοσμου.