ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Τίποτα δεν συγκρίνεται μαζί σου!



Πολλές αναρωτήθηκα εάν μπορώ να ζήσω χωρίς εσένα. Πολλές αναρωτήθηκα πως θα ήμουν χωρίς εσένα. Τα χιλιόμετρα πάντα μου φαινότανε πολύ λίγα όταν ήταν να βρεθώ κοντά σου. Ποτέ μου δεν με ένοιαξε εάν κερδίσουμε ή χάσουμε.Μου έφτανε που ήμουν δίπλα σου. Πάντα είχες τον τρόπο να με κάνεις να κλαίω σαν μωρό παιδί από χαρά.

Κατάφερες να κατακτήσεις την καρδιά μου από τότε που άρχισε να χτυπάει.Καμιά αγάπη δεν συγκρίνεται μαζί σου. Τίποτα και ποτέ δεν με έκανε να πω έστω και μια κακιά κουβέντα για εσένα. Πάντα σε δικαιολογούσα και ας με πίκρανες, και ας με πόνεσες πολύ. Πολλά βράδια δεν κοιμήθηκα,πολλές φορές βγήκα στους δρόμους να γυρνάω σαν τρελός επειδή με στεναχώρησες.Αλλά πάλι δεν μπορώ να σου κρατήσω κακία αγάπη μου γλυκιά.

Αλήθεια ποτέ μου δεν σου ζήτησα τίποτα,παρά μόνο να είσαι πάντα αυτή που πρέπει, αλλά και αυτή που επιβάλει η πολύχρονη ιστορία σου.

Γεννήθηκες μέσα από τις στάχτες της προσφυγιάς, των Ελλήνων προσφύγων της Μικράς Ασίας. Πέρασες μπόρες, καταιγίδες, πολέμους, εμφυλίους,αλλά έμεινες όρθια, ζωντανή,και πάντα αξιοπρεπέστατη.

Περάσανε άνθρωποι που βίασαν την ιστορία σου,που παίξανε μαζί σου,που φεύγοντας άφησαν αποκαΐδια, αλλά εσύ έμεινες ζωντανή παρόλα αυτά.

Και έφτασες στο χειρότερο σημείο της ογδόντα εννιάχρονης ιστορίας σου αγάπη μου.

Για αυτό και εγώ ο τελευταίος οπαδός σου ένα πράγμα μόνο σου ζητώ ΑΕΚΑΡΑ ΜΟΥ. Στα παιχνίδια που απομένουν στο φετινό πρωτάθλημα παίξε σε όλα την μπάλα της ζωής σου, για τα εκατομμύρια πιστών οπαδών σου.

Να πετάξεις από πάνω σου το μανδύα του υποβιβασμού, και να βουλώσεις τα στόματα όλων εκείνων που σε θεωρούν λίγη, μικρή,και τελειωμένη.

Υ.Γ. 

Πέρα και από τα σύνορα της γης.

Πέρα και από τα όρια της ανθρώπινης αγάπης.

Είναι η αγάπη μου για εσένα.

Μιχάλης Μικελής, aek-live.gr

Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: