ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Κυριακή 17 Μαρτίου 2013

Οι μεταλλικές τσιμούχες με όλα τα υλικά NBR,HNBR,ACM,FKM,FPM,VITON,SILICON, MVQ,PTFE,PUR, καλύπτουν όλες τις ανάγκες στεγανοποίησης/σφράγισης.

Οι μεταλλικές τσιμούχες  έχουν ευρεία εφαρμογή σε τροχούς,ημιαξόνια,διαφορικά,κινητήρες,μειωτήρες,αντλίες μοτέρ,κλπ.
Το πλεονέκτημα της μεταλλικής τσιμούχας περιστροφής/αξονος είναι η γρήγορη και σωστή τοποθέτηση. 
Οι μεταλλικές τσιμούχες  με όλα τα υλικά
NBR,HNBR,ACM,FKM,FPM,VITON,SILICON,
MVQ,PTFE,PUR,
καλύπτουν όλες τις ανάγκες στεγανοποίησης/σφράγισης.


Αφοι Κετσετζίδη οε 
  Μοναστηρίου 275
ΤΚ 54628 Θεσσαλονίκη

Εισαγωγές-εμπορία
Τηλ.2310513577
2310513323
Fax 2310531253
Κατασκευές τσιμουχών-στεγανών
2310550770
www.seals@kets.gr

2 σχόλια:

markos aliprantis είπε...

Καλημέρα Χρόνια πολλά και καλή σαρακοστή.Ανέστη (είδα το βιντεο)νομίζω οτι και εμείς οι ίδιοι εννοώ οι αγρότες ή τέλος πάντων όλοι εμείς που φυτεύουμε ΦΤΑΙΜΕ.Δεν φροντίζουμε να έχουμε τους παλιούς σπόρους γιατί θέλουν δουλιά να τους μαζέψεις,στεγνώσεις κλπ αλλά τρους αγοράζουμε έτοιμους χωρίς κόπο.Έλα όμως που αυτό το τεμπελίκη το εκμεταλεύτηκαν εταιρίες το πατεντάρισαν και τώρα τρέχουμε όλοι μας να μαζέψουμε αυτά που εμείς τους δώσαμε.
Εδώ στον τόπο μου οι μόνοι σπόροι που είναι ακόμα τοπικοί είναι αυτοί του σταριού και του κριθαριού.Όλοι οι άλλοι είναι από εταιρίες.Το κακό είναι οτι τώρα δεν μπορείς να βρείς σπόρους και άν κρατήσεις από αυτούς που θα βγάλουν τα φυτά σου δεν θα είναι παραγωγικά τα φυτά που θα βγούν.
Όταν πρωτόρθα στην Πάρο ο Μπαρμπα-Γιάννης ο Πάσσος είχε κάτι ντομάτες σπέσιαλ που κάθε χρόνο κρατούσε σπόρο από τις πιό καλές ντοματιές.τους ξέρενε και τους φύλαγε.Μου έδινε και εμένα από τα φυτά που φύτευε ο ίδιος.Πέθανε ο Μπαρμπα-Γιάννης πάνε οι σπόροι και η ποικιλία αυτή γιατί και εγώ δεν φρόντισα να κάνω δικούς μου σπόρους αλλά περίμενα να μου δώσουν δλδ η βλακία δεν είναι δική μου;;
Καλημέραααααααα.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Μάρκο
έχω μερικά ονόματα απο Πάρο που έχουν μερικούς παραδοσιακους σπόρους.
Θα σε ενημερώσω σύντομα ποιοί είναι.
Έχω μαζέψει και εγώ κάποιους παλιούς σπόρους και θα προσπαθήσω να τους πολλαπλασιάσω.
Καλή σαρακοστή σε όλους.