ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

Λευκά Αμερικανικα μέλια










ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟ ΛΕΓΟΜΕΝΟ''ΑΣΠΡΟ ΜΕΛΙ'' ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΟ ΜΕΛΙ.
ΕΙΝΑΙ ΚΡΕΜΩΔΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΝΟΣΤΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ ΡΕΥΣΤΟ.
ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΕΡΓΑΣΙΑ,ΚΑΜΜΙΑ ΘΕΡΜΑΝΣΗ,ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΣΤΕΡΙΩΣΗ.
ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ,ΙΧΝΟΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΤΛ ΣΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ.
ΗΛΙΑΣ ΝΥ

Ευχαριστώ τον Ηλία από Νέα Υόρκη για τις
φωτογραφίες των λευκών μελιών που μου έστειλε.

Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας.

2 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Πήρα μέλι όταν ήμουν στη Σαμοθράκη, ακατέργαστο θυμαρίσιο, που σε μια εβδομάδα ζαχάρωσε και έγινε σαν αυτά των φωτογραφιών.
Η παραγωγός όμως με είχε προειδοποιήσει ότι θα ζαχαρώσει γρήγορα.
Όταν έβαλα το ένα βαζάκι στο καλοριφέρ και έγινε διαφανές δεν ήταν τόσο νόστιμο όσο το ζαχαρωμένο.
Και τώρα στο Σ/Μ με κοιτούν περίεργα όταν παίρνω "βανίλια ελάτης" που μοιάζει σαν ζαχαρωμένο.

Anestis Ketsetzidis είπε...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ
από θυμάρια δεν ξέρω πολλά,αλλά ξέρω πως κρυσταλλώνει από 6 έως 18 μήνες μετά τον τρύγο.
Η μέλισσα δεν κάνει λάθος,ο άνθρωπος κάνει λάθη,πολλά.
Στείλε μου τα στοιχεία σου με μαιλ να σου στείλω (δωρεάν)το δικό μου μέλι,έτσι για δοκιμάσεις.
Καλό σου βράδυ.