ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

Το 1968 στην βίλλα του Παπαδόπουλου


Είναι σε όλους γνωστό το ξύλινο κτίριο δίπλα στα Ελληνοβουλγαρικά σύνορα στο βουνό Μπέλες
 ως η''βίλλα του Γ.Παπαδόπουλου'' 

Στην κατασκευή του 1968 εποπτεύοντες για την κοπή 
των δέντρων ήταν οι αγροφύλακες απο το Γόνιμο 
ο Γεώργιος Μ και ο Μαννασής Μ.


Αυτή είναι η εικόνα της βρύσης του 1968
 και η κάτω είναι η εικόνα του σήμερα.
 

Μπορείτε κάνοντας κλικ
 εδώ και εδώ να δείτε φωτογραφίες της βίλας. 

Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας. 

4 σχόλια:

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Τι μου λες, τώρα, Ανέστη; Αυτή η υπέροχη καλύβα ήταν του Παπαδόπουλου; Εχω πάει κι εγώ εκεί!

Νάσαι καλά που με κέρασες λίγη ιστορία.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Σκύλε φίλε μου
δεν είναι βίλα αυτό που πήγες.
Καταφύγιο κυνηγών και ξυλοκόπων είναι.
Η βίλα είναι μετά απο το παλιό χωριό Μεσαία.
Καλά να είσαι.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Φυσικά, έχεις δίκιο! Αλλού πήγα! Δεν πειράζει, πρέπει να ξανάρθω, να κάμω καμιά επανάληψη!

Anestis Ketsetzidis είπε...

Όποτε το αποφασίσεις ενημέρωσε με να είμαι εκεί.