ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

ΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΕΣ BMW (βιντεο)






ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ


Οι μοτοσυκλέτες της BMW είναι σε όλους μας γνωστές
για την παραδοσιακη τους αντοχή και την απαράμιλλη ομορφιά τους.


Φίλοι μου τα δύο αδέρφια ,
ο Αιμίλιος και ο Γιάννης Αμοιρίδης
έχουν στην κατοχή τους τις παραπάνω
3 BMW όμορφες και καλοσυντηρημένες.
Είναι η BMW 60/S του 1972 η 90 S του 1976 και η νεώτερη
R1200 GS ADVENTURE του 2006.

Να είστε όλες και όλοι καλά,
εντός και εκτός Ελλάδας.

2 σχόλια:

Exagono είπε...

Πω ρε φιλε τι μου θυμισες τωρα.
1960-1967 Η ΒΜW του πατερα μου 250 κυβικα με καλαθι βολεψε την οικογενεια για 7 χρονια.
Θυμαμαι τον πατερα μου που ελεγε οτι δε χαλαει με τιποτα τα μονα εργαλεια που ηθελε για επισκευη ηταν ενα γερμανικο 10-13 για ρυθμιση βαλβιδων και καταλαβαινε οτι την ρυθμιζε γιατι οπως ελεγε ο θορυβος του κινητηρα μετρουσε.Το 67 αγορασε ενα opel kadet caravan,πουλησε τη μηχανη και απο τοτε εχασα τα ιχνη της.Ωραιες αναμνησεις φιλε μου νασαι καλα.

Anestis Ketsetzidis είπε...

Φόρη
πιστεύω πως σου πάει μια μηχανή BMW.
Για ψάξε λίγο τα παλιά άλμπουμ,όλο και θα έχει ο παππούς φωτογραφίες με την μηχανή του.